تیم سازی - Team building

تیم سازی به سبکِ کافه مزرعه !

ساخت سازه با یونولیت و مفتول در یک برنامه تیم سازی teambuilding در مزرعه گردشگری کشاورزی کافه مزرعه

تیم سازی (Team building) چیست؟

تیم سازی فرآیند تقویت پیوند بین اعضای یک گروهه تا بهشون کمک کنه که اهدافشون رو به بهترین نحو دنبال کنند. اهمیت و هدف اصلی تیم‌سازی، ایجاد یک تیم قوی از طریق ایجاد پیوندها و ارتباطاته.

تیم‌های قوی فقط با جذب کارمندان شایسته شکل نمی‌گیرن، بلکه به‌واسطه فعالیت‌هایی ساخته می‌شن که برای گردآوری کارمندان به‌عنوان یک تیم طراحی شدن.

چرا باید تیم سازی داشته باشیم؟

تیم های قوی در کسب و کارها با هر ابعادی، بسیار مهم هستن. با این حال خیلی از کسب و کارها بر خوشحال کردن مشتریانشون تمرکز می‌کنن و از نیازهای کارمندان خود غفلت می‌کنن و اغلب فراموش می‌کنن که منابع انسانی بزرگترین دارایی اونهاست، تفکری که می‌تونه یک اشتباه پرهزینه باشه.در نتیجه، کسب‌وکارها باید تمرین‌های تیم سازی رو به‌عنوان عنصری مستمر در فرهنگ سازمان خود جای بدن.

تیم سازی بازی توپ و ریل
بازی میدان مین برای تیم سازی team building در مزرعه گردشگری کافه مزرعه

تیم سازی چه نقشی در مسیر کاری تیم داره؟

تیم سازی برای فرهنگ کار سالم ضروریه و معیارهای مهم سازمانی شامل رضایت شغلی، حفظ کارکنان، بهره‌وری و سودآوری رو بهبود می بخشه. گروه‌هایی که تیم‌سازی رو تجربه می‌کنن، بهتر با هم ارتباط می‌گیرن، اعتماد بیشتری نشون می‌دن و برای غلبه بر چالش‌ها، به طور مؤثرتری با هم کار می‌کنن.

تیم‌سازی به‌سبک کافه مزرعه

ما رویدادهای تیم سازی رو تسهیل می‌کنیم، یعنی یک تیم عملیاتی به‌کمک یک یا چند تسهیلگر، فعالیت‌های متنوعی رو با هدف "بهبود پویایی تیم" برای شما و تیمتون تدارک می‌بینه! فعالیت‌هایی در قالب بازی‌های تیمی، ورکشاپ‌های تجربی-آموزشی، تفریح و سرگرمی و ...

تجربه واقعی، به نوع نگاه شما بستگی داره، اما معمولاً شامل چند مورد از بازی‌ها و فعالیت‌های اختصاصی ما میشه.

چرا تیم‌سازی باید یه فعالیت مستمر باشه؟

تیم سازی یک فرآیند مداومه که به یک گروه کاری کمک می‌کنه تا به یک واحد منسجم تبدیل بشه. اعضای تیم نه تنها انتظاراتشون رو برای انجام وظایف گروهی به اشتراک می‌گذارن، بلکه به همدیگه اعتماد و از یکدیگر حمایت می‌کنن و به تفاوت‌های فردی همدیگه احترام می‌گذارن.

نقش شما به‌عنوان راهبر یا سازنده تیم اینه که تیمتون رو به سمت انسجام و بهره‌وری هدایت کنین. تیم مسیرش رو در پیش می‌گیره و شما باید به‌طور منظم اون رو پرورش بدین و حفظ کنین، درست همونطور که برای تک‌تک کارمندانتون این کار رو انجام می‌دین.

تیم سازی گفتگوی تیمی
شب نشینی دور آتش برای تیم سازی team building در مزرعه گردشگری کافه مزرعه

برنامه تیم‌سازی شامل چه بخش‌هایی می‌شه؟

عمده فعالیت‌های تیم‌سازی در ۳ دسته جای می‌گیرن: 

  • بازی‌های اختصاصی که به‌صورت تخصصی برای بهبود توانایی کار تیمی و تیم‌سازی طراحی شدن. (تمامی برنامه‌های تیم‌سازی شامل این فعالیت‌ها می‌شن)
  • فعالیت‌های تفریحی/آموزشی با محوریت کار تیمی مانند تجربه آشپزی روی آتش، بازی‌های تیمی و ... که جنبه تفریحی/آموزشی بیشتری دارند، اما در جهت رشد توانایی کار تیمی طراحی شدن. 
  • برنامه‌های صرفا تفریحی/آموزشی که به‌منظور تفریح، سرگرمی و بهبود روحیه اعضای تیم طراحی شدن.

مشاوره سریع و رایگان تیم سازی

بین یه مشاوره تخصصیِ سریع و رایگان و یا تحقیق بیشتر، کدوم رو انتخاب می‌کنین؟!

مورد اعتماد برندهای بزرگ

قیمت‌گذاری
سیاست قیمت‌گذاری تیم سازی

در این بخش خلاصه‌ای از سیاست قیمت‌‌گذاری ما رو می‌تونین ببینین:

  • پایین‌ترین قیمت برای گروه‌های بزرگ با چند فعالیت تیم‌سازیه.
  • بالاترین قیمت برای گروه‌های کوچک با برنامه اختصاصیه.
  • برای موسسات غیرانتفاعی، آموزشی و خیریه و همچنین استارتاپ‌های نوپا تخفیف در نظر می‌گیریم.

رویدادهای ما سرگرم کننده هستن و روند فروشمون دوستانه! باهامون ارتباط بگیرین و جزییات بیشتری در مورد تیمتون بهمون بدین. ما بهتون کمک می‌کنیم تا بهترین برنامه با بهترین قیمت رو داشته باشین.

درخواست مشاوره / رزرو

برای مشاوره یا رزرو کافیه فرم زیر رو پر کنین.